Truca'ns al ​900 92 66 48​
    o deixa'ns les teves dades

premsa

29 de abril de 2008

Renta Corporación ven el primer edifici a Nova York a un promotor Americà

RENTA CORPORACIÓN VEN EL PRIMER EDIFICI A NOVA YORK A UN PROMOTOR AMERICÀ

Primera venda del grup immobiliari a Manhattan

. Es tracta d’un projecte de transformació d’ús de l’immoble
    . El prestigiós arquitecte de Tribeca, George Boyle, ha desenvolupat el projecte encomanat per Renta Corporación.
    . L’ operació és un exemple clar del cicle de creació de valor de la Companyia.

La primera operació de venda de Renta Corporación a Nova York. En efecte, el grup immobiliari ha assolit un acord de venda d’un dels edificis que va adquirir el passat mes d’octubre al bell mig de Manhattan, al barri de Tribeca. L’edifici serà adquirit per un promotor local americà amb una sòlida experiència als estats de Nova York i Califòrnia. L’import de l’operació quedarà valorat en un rang de 20 a 25 milions de dòlars.

L’interès que l’immoble ha despertat a la zona no es deu únicament a la seva excel·lent ubicació al barri de Tribeca, concretament en el número 12 de Warren Street, a tocar de Broadway i del Financial District, sinó també al profund procés de transformació que ha assolit Renta Corporación i que ha incidit en diferents nivells de complexitat.

El primer pas ha consistit en deixar l’edifici totalment lliure d’arrendataris, condició necessària per permetre desenvolupar i executar un intens procés de transformació. Així mateix, s’ha procedit a canviar l’ús de l’immoble d’oficines per convertir-lo en residencial i a gestionar, conforme a la normativa vigent, les llicències necessàries amb les autoritats locals (DOB) per l’aprovació del projecte i permís d’obres. Renta Corporación va encomanar el desenvolupament del projecte al prestigiós arquitecte George Boyle, i el seu disseny final respon a les expectatives de la demanda existent a la zona en aquests moments, una zona que s’ha convertit en un dels punts més buscats per part de professionals d’alt poder adquisitiu. “Aquesta triple actuació és un clar exemple del procés de creació de valor que aportem als immobles”, ha declarat César Bardají, conseller delegat de Renta Corporación, afegint “en un mercat com l’americà, l’exigència en la creació de valor és molt alta i aquesta operació reflecteix la capacitat de la Companyia d’adquirir un edifici clarament en desús i convertir-lo en un immoble rendible i eficient, perfectament ajustat a la demanda local.”

L’immoble ha assolit una edificabilitat de 5.000 metres quadrats, amb 11 plantes sobre rasant. El projecte contempla la creació de 15 unitats residencials d’alt nivell a la carta, és a dir, la seva concepció permetrà al comprador final escollir entre unitats dúplex, amb o sense jardí privat, entre d’altres possibilitats. Les vistes espectaculars al pont de Brooklyn, a més del seu disseny avantguardista que porta el segell de George Boyle, converteixen aquests habitatges en un projecte molt cotitzat.

Renta Corporación va iniciar la seva activitat a Nova York el passat mes d’octubre i, des d’aleshores, ha realitzat cinc operacions de compra d’immobles, en diferents etapes de l’adquisició. Si tenim en compte les característiques de Nova York com a plaça de referència mundial en l’àmbit d’inversió immobiliària, l’obertura d’aquest mercat ha significat per a la Companyia un pas especialment rellevant en el seu procés d’internacionalització.

“Per a nosaltres, aquesta operació demostra que el nostre model de negoci encaixa perfectament en la dinàmica de cada mercat local. Encara hem de fer molt camí, però el cert és que hem sabut identificar i adequar el projecte a la demanda i ens sentim especialment orgullosos de que el comprador del projecte sigui un promotor americà de gran experiència i coneixement del mercat”, ha afegit Bardají.

L’activitat de Renta Corporación està prioritzant les inversions a l’exterior amb l’objectiu de que l’activitat internacional assoleixi el 75% del negoci de la Companyia en un termini de dos anys. Renta Corporación desenvolupa la seva activitat a Madrid, Barcelona, París, Londres, Berlín i Nova York, places que es caracteritzen per les seves dimensions i liquiditat, punts clau en el model de negoci de la Companyia.

Barcelona, 29 d’abril de 2008 .