Truca'ns al ​900 92 66 48​
    o deixa'ns les teves dades

premsa

25 de gener de 2007

Renta Corporación nomena a César Bardají nou Conseller Delegat

El Consell d’Administració de Renta Corporación, previ informe de la Comissió de Nomenaments i Retribucions, ha decidit proposar César Bardají com a nou conseller delegat, en substitució de Josep Maria Farré. Aquest nomenament queda subjecte a l’aprovació per part de la Junta General d’Accionistes del nomenament de Bardají com a conseller de la companyia.

César Bardají inicia d’aquesta manera la seva nova etapa professional dins la companyia que, novament, presenta un tancament excel.lent de l’exercici quant a resultats. Una companyia que està liderant un nou model de negoci empresarial en el sector immobiliari espanyol i que ha assentat les bases per consolidar-se com una de les immobiliàries europees de referència amb un paper rellevant en els mercats internacionals.

Renta Corporación ha valorat la capacitat de gestió i el recorregut que Bardají ha realitzat al llarg de la seva carrera professional, especialment en els últims 7 anys com a president i conseller delegat del Grup Winterthur a Espanya, una de les entitats asseguradores líders a Europa.

La trajectòria professional de Bardají, a més de la seva capacitat directiva, constitueixen una aportació important per a Renta Corporación de cara al seu fort procés de creixement i l’execució dels objectius contemplats en el Pla Estratègic vigent.

El nomenament de César Bardají es produeix com a conseqüència de la decisió presa per l’actual conseller delegat, Josep Maria Farré, d’abandonar el seu càrrec i iniciar un canvi professional. Aquest fet tindrà lloc un cop completada la transició ordenada amb César Bardají. Josep Maria Farré finalitza un període de 7 anys al capdavant de Renta Corporación, que ha desenvolupat amb èxit un projecte ambiciós de creixement i expansió i que ha cristal.litzat en un “brillant exercici”, segons ha qualificat la companyia.

La companyia compta amb una important reserva d’immobles i drets d’inversió, que li proporciona gran visibilitat dels seus resultats per al període 2007-2009. En aquest sentit, Renta Corporación va anunciar fa unes setmanes la revisió a l’alça dels seus objectius de creixement establerts al Pla Estratègic, amb una previsió de superar els 45 milions d’euros de benefici net el 2006. Això significa un increment al voltant del 40% en relació amb l’any anterior i fixa com a objectiu per a 2008 un benefici net de 75 milions d’euros.

En declaracions pròpies, Farré ha destacat: “estic orgullós d’haver tingut l’oportunitat de formar part d’aquesta companyia excepcional; el nostre model de negoci és únic, estem experimentant un creixement molt fort i sostingut i també estem desenvolupant un procés d’expansió internacional amb molts bons resultats; en aquest context, la nostra recent sortida a Borsa ha estat un pas clau per mantenir uns ritmes de creixement forts”. Farré ha afegit: “des que em vaig incorporar a l’equip de Renta Corporación, hem aconseguit fites importants en el desenvolupament del negoci; és un bon moment per a aquest relleu, una excel.lent oportunitat que consolidarà i expandirà els horitzons de la companyia; de cara al futur, m’agradaria participar en altres projectes empresarials, però serà en camps que no guarden relació amb l’activitat del Grup”.

Josep Maria Farré ha comunicat al Consell d’Administració de Renta Corporación la seva intenció de presentar formalment la dimissió un cop s’hagin formulat els comptes de l’exercici 2006 i dins del marc de la Junta General d’Accionistes.

Els propers mesos, Farré continuarà vinculat amb la companyia, facilitant el procés de transició al nou conseller delegat i col.laborant molt directament en projectes de transformació de sòl i operacions internacionals de la companyia.

César Bardají

César Bardají, llicenciat en enginyeria industrial a la Universitat Politècnica de Barcelona i MBA a l’IESE, ha desenvolupat la seva activitat professional com a directiu en grans grups internacionals com Procter & Gamble, PepsiCo i Winterthur. Amb un ampli coneixement del mercat internacional i vasta experiència en les estructures de grans companyies, destaquem, entre les seves responsabilitats, la gestió com a primer executiu al capdavant del Grup Winterthur a Espanya en qualitat de president i conseller delegat des de l’any 2001 fins al començament d’aquest any. Bardají ha liderat la transformació d’aquesta entitat asseguradora amb 1.750 empleats i més de 1.600 milions d’euros de facturació i l’ha portat fins la recent fusió amb Axa. Degut a la seva posició a Winterthur, ha estat membre del comitè executiu d’UNESPA, membre del consell directiu d’UCEAC (patronal catalana), vocal de la CEOE i president de Webinsurance Partners (propietat de Winterthur). Actualment, també és conseller independent de diferents societats com IDIADA Automotive Technology i el Grup Leche Pascual.

Renta Corporación

Renta Corporación, va ser fundada l’any 1991 i es dedica a la compra, transformació i venda d’immobles. És una de les companyies del seu sector amb un major creixement des de l’any 2000 i una de les principals immobiliàries d’Espanya. La companyia opera en el nostre país amb oficines a Barcelona, Madrid, Sevilla, Màlaga i Palma de Mallorca; a França, amb oficina a París; a Gran Bretanya, amb oficina a Londres i, des de l’any 2006, també opera a Alemanya.

Renta Corporación cotitza en Borsa (mercat continu) des del passat 5 d’abril, la primera sortida a Borsa de l’any 2006. Dins el camp borsari, cal destacar que la companyia va ser incorporada a l’índex internacional FTSE EPRA/NAREIT, considerat com un dels índexs més prestigiosos de referència per part d’inversors institucionals.

Barcelona, 25 de gener de 2007 .