Truca'ns al ​900 92 66 48​
    o deixa'ns les teves dades

premsa

13 de juliol de 2006

Renta Corporación ha invertit més de 200 M € a París

• La companyia, que celebra el seu 5è aniversari a la capital francesa, acaba d’adquirir-hi un nou edifici

Barcelona, 13 de juliol de 2006 .

Renta Corporación celebra els seus primers 5 anys d’activitat a París, on ha invertit més de 200 M € en un total de 12 projectes immobiliaris, des que el 2002 va realitzar la primera operació en aquest mercat. París ha estat la primera plaça del procés d’expansió internacional de la companyia, on ha dut a terme amb èxit un procés de ràpid creixement orgànic. Amb posterioritat a l’entrada de Renta Corporación a París, altres immobiliàries espanyoles cotitzades hi han iniciat també operacions a través d’adquisicions, en la majoria dels casos.

La companyia multiplica per 10 la mida mitjana de les seves operacions.- Al llarg d’aquests 5 anys, la companyia ha anat adquirint experiència i augmentant el seu posicionament a la capital francesa, a mesura que incrementava la mida mitjana de les seves operacions. En aquest sentit, si el 2002 la inversió de les seves operacions se situava als 2,5 M €, aquesta xifra ha anat augmentant paulatinament fins situar-se actualment als 25 M € d’inversió mitjana en cadascuna de les seves operacions. “El model d’alta rotació en la compra, transformació i venda d’immobles de Renta Corporación encaixa perfectament amb l’elevada liquiditat que ofereix el mercat de París, fet que ens ha permès anar escometent inversions d’un volum major”, ha comentat el conseller delegat de Renta Corporación, Josep-Maria Farré.

La companyia preveu duplicar la mida de les seves operacions.– En la línia de creixement previst per la companyia en aquest mercat, el conseller delegat, Josep-María Farré, ha declarat que “el nostre objectiu a mig termini és incrementar la mida de les operacions per damunt dels 50 M €. Això ho farem progressivament, tal com ho hem anat fent fins ara, responent a les oportunitats que ofereix la capital francesa”.

Adquisició d’un nou edifici a París.– Renta Corporación ha acordat l’adquisició d’un nou edifici a París, a l’exclusiu i cèntric districte 16è. Es tracta d’un edifici d’habitatges residencials de 7.250 metres quadrats on la companyia durà a terme un projecte de rehabilitació i millora.

Renta Corporación pionera a París.– Renta Corporación va ser la companyia pionera entre els principals inversors espanyols presents al mercat immobiliari francès. A diferència de la majoria d’immobiliàries espanyoles cotitzades, que han entrat en aquest mercat a través d’adquisicions, Renta Corporación va iniciar la seva internacionalització a París seguint un model de creixement orgànic. “La nostra decisió va ser molt meditada, però vam veure clarament que París era un mercat amb unes oportunitats d’inversió molt atractives i unes possibilitats evidents per desenvolupar el nostre model de negoci”, ha declarat Josep-Maria Farré, conseller delegat de Renta Corporación, que també ha afegit que “les nostres previsions s’han confirmat i n’és prova la notable contribució que París fa al compte de resultats de la companyia”. París s’ha convertit actualment en una de les places més importants per Renta Corporación, juntament amb Barcelona i Madrid.

Després de 5 anys d’experiència i èxit a la capital francesa, Renta Corporación ha decidit aplicar el mateix model de creixement a Londres i Berlín, on la companyia és present des de 2005 i 2006, respectivament. La companyia afronta el seu projecte de progressiva expansió internacional a través d’un creixement orgànic, una estratègia de baix risc.

Alguns exemples d’adquisicions de Renta Corporación a París:

Victor Hugo I

Aquest prestigiós edifici està situat a la zona més luxosa de París, al districte 16è. Aquest edifici d’habitatges d’alt nivell, rodejat d’un magnífic jardí de 400 metres quadrats, destaca per la seva arquitectura i excepcional ornamentació característiques del segle XIX. Edifici construït el 1913, d’estil “hausmmanià”, situat també a l’elegant districte 16è de París. Compta amb més de 12.000 metres quadrats, distribuïts en 8 pisos al voltant d’un espectacular jardí de 400 metres quadrats.

Victor Hugo II

Renta Corporación, companyia fundada el 1991 i dedicada a la compra, transformació i venda d’immobles, és una de les companyies del seu sector amb un creixement més gran des de l’any 2000 i una de les principals immobiliàries d’Espanya. El 2004, Renta Corporación va incorporar al seu capital el grup de private equity britànic 3i. Renta Corporación cotitza al mercat borsari (mercat continuo) des del passat 5 d’abril, la primera sortida de l’any 2006. La companyia opera a Espanya, amb oficines a Barcelona, Madrid, Sevilla, Màlaga i Palma de Mallorca; a França, amb oficina a París; a Gran Bretanya, amb oficina a Londres; i, des d’aquest any 2006, també a Alemanya.

Sobre Renta Corporación

A l’exerci anterior 2005, la companyia va obtenir un benefici net de 32,5 M € amb l’objectiu de duplicar aquesta xifra al 2008. Pel 2006, l’objectiu de benefici net de Renta Corporación sobrepassa els 44 M €.